Aankoopconflict

AankoopconflictBijna iedereen heeft in zijn leven wel eens juridisch advies contract nodig en het volgende kan u zomaar overkomen: U hebt er lang over nagedacht maar toch maar besloten om een wasdroger te kopen. Bij voorbaat al helemaal blij gaat u naar de winkel toe en koopt u uw nieuwe wasdroger. Met de winkelier wordt afgesproken dat de wasdroger de volgende dag zal worden geleverd en geïnstalleerd om 10.00 uur ’s ochtends. Precies op het afgesproken tijdstip wordt er bij u aangebeld en staat de koerier (tevens de monteur) met uw nieuwe aanwinst voor de deur. Eindelijk heeft u uw nieuwe wasdroger waar u al een tijdje voor heeft moeten sparen.
Neem gratis en vrijblijvend contact op

Uw aankoop beantwoordt niet aan de overeenkomst en is defect

De wasdroger wordt geïnstalleerd en u leest op uw gemak de gebruiksaanwijzing goed door. Alles werkt uitstekend maar een paar maanden later als u de wasdroger weer wil starten gebeurt er helemaal niets meer. U begrijpt er niks van en belt de winkel. De winkel stuurt een monteur naar u toe en hij vertelt u dat er kortsluiting is ontstaan in de wasdroger. Er wordt u verteld dat dit wel kan worden gemaakt, maar dit kost € 250,= en dit moet u zelf betalen. U bent het daar niet mee eens, want u bent van mening dat u van een nieuwe wasdroger niet hoeft te verwachten dat deze na vijf maanden al defect is. Daarom vraag u zich af wat nu uw rechten zijn. Moet u de reparatiekosten betalen? Wacht niet te lang en win zo spoedig mogelijk juridisch advies in.

Neem gratis contact op

Maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 20:00 uur.
Zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur.
06-43 54 35 17
stuur een e-mail